سرویس ورزشی یزدفردا "مهدی جاور:حنطه سرمربی ابومسلم مشهد در گفتگویی که با خبرنگاران پس از بازی با فولاد یزد دریزد داشت ،پیرامون بازی دو تیم فولاد و ابومسلم گفت:فوتبال همین است و یک طرف آن برد و یک طرف آن باخت است و امروز با همه ی تلاشی که یاران تیمم انجام دادند بالاخره قسمت ما در هفته ی اول  از دست دادن 3امتیاز بازی بود که در هفته های بعد خبرهای بهتری از تیم ابومسلم خواهید شنید.

وی در مورد تیم حریف افزود:تیم فولاد یزد تیم جوان و آینده داری است و حتی می تواند مدعی باشد.

وی افزود: 4مهره ی بسیار عالی در دفاع راست ،حمله و هافبک داشت که نیمه ی اول مارا واقعا اذیت کردند ولی در نیمه دوم آنها را مهار کردیم و قدری بر بازی سوار شدیم

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد  گفت:اگر من درکنار زمین بودم قطعا پیروزی 2بر صفر ازآن ما بود ولی متاسفانه بازی 1بر صفربرده را د ر2دقیقه پایانی با شکست 2بر1 عوض کردیم

وی در ادامه افزود:به تیم فولاد تبریک می گویم ولی اول فصل است و هنوز بازیهای زیادی مانده که ابومسلم متفاوت را در ادامه خواهید دید.
حنطه بابت عدم حضورش در کنار تیم و هدایت تیم در جایگاه ویژه و شایعاتی مبنی بر منشوری بودنش اظهار داشت:این مورد را از حاج آقا علیپور بپرسید؟ که زورشان به قوی ترها نمی رسد وبه ما ضعیف ها گیر می دهند،متاسفانه حرف می زنند، ولی دلیل اثبات کننده ای ندارند.

وی در همین رابطه اظهار داشت:فقط اتهام می زنند و در تفهیم اتهام کاری نکرده ،چون مدرکی ندارند.

حنطه افزود:مورد عدم صدور کارت من برمی گردد به اخراجم در تبریز که امیدوارم درست عمل کرده باشند و فوتبال پاک باشد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت:لذا من هم حقی دارم و از حقم دفاع می کنم اگر جواب نداد،به بالاترها شکایت می کنم و حقم را می گیرم.

حنطه سرمربی ابومسلم مشهد در گفتگویی که با خبرنگاران پس از بازی با فولاد یزد دریزد داشت با تاکید بر ادعاهای خود مبنی بر درخواست تبانی فولاد یزد در سال گذشته تاکید کرد : اگر روزی لازم باشد ،برای ا ثبات آن اقدام خواهم کرد و همه مسائل را خواهم گفت.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا